søndag 7. juni 2009

Helg, men fortsattarbeid.......

Ååååååååååå...det var mersom deilig å komme hjem til senga si på fredag morgen! Jeg var helt ødelagt...husker nesten ikke at jeg kom meg hjem!!!! Og gjett om jeg kom hjem til rent hus da???? Himmelsk!!!!! Rent og ryddig......... DRØM! Hoppa lett til sengs jeg da...... Da klokka ringte kl halv fire var jeg fortsatt i ørska, men måtte opp å hente jr på skolen, og tenkte at jeg får heller duppe litt senere. hadde sånn hodepine at jeg bare måtte legge meg nedpå i 18- tiden. Jeg sovna og sov en halv time før tlf ringte å vekte meg. NÅR SKAL JEG LÆRE Å SLÅ AV DEN FORDØMTE TLF??????????? Jeg lå i senga uten å få sove igjen, da lysta plutselig grep meg til å ut å løpe litt i skogen. Ikke at jeg kjenner skogene her omkring men jeg dro ut med friskt mot. Fikk meg en skikkelig trimtur..og det var deilig!!!!! Rett hjem til varm dusj og kosedressen...flata helt ut jeg! Det ble tidlig kveld kan man si...men sovna med hodepine....

....som fortsatt var der da jeg våkna lørdag morgen...... men måtte bare skyve den unna- skulle på tidligvakt på sykehuset. Det var med skår i hjertet jeg stod opp fra den varme dyna og gullet mitt som lå der... Dagen gikk på et vis på sykehuset også, selv om hodepina ikke gav seg, 1 gram paracet til tross..... Så da jeg endelig kunne gå hjem kl 15, bars det rett i seng.....to deiiilige timer fikk jeg sove uforstyrret, og da jeg våknet var hodepina kun en vond drøm......
Lørdagskvelden tilbragte jeg med Junilan min og min bror. Vo spiste digg, så tv,...senere film på meg og broderen. Ganske behagelig.......men ble sent nok før filmen var ferdig...var ikke i seng før kl 1.

At jeg kom meg opp i dag, søndag morgen, er et under!! Følte meg rett og slett full da jeg dro på jobb på sykehjemmet i dag. Heldigvis var det en slik dag hvor jeg ble sysselatt, kan man si, så jeg trengte ikke koste bort en kalori på hvor trøtt og sliten jeg er........
Så nå sitter jeg endelig hjemme og slapper av etter middag, med begge guttene her. Julian venter på barne- tv....mens jeg bare venter uten helt å vite hva jeg venter på!!!!! Jeg har ryddet litt kopper og kar, brettet klær...jaggu ser det ikke ut til at klærne på stativet ute har tørket også...ENDELIG! Lurer på om jeg skal prøve å gå meg en tur å rense hodet litt........Ellers blir det vel en sløvekveld i kveld også, men vel og merke med lagelig leggetid. Skal opp igjen i morra og skysse barn og meg selv avgårde til respektive, men obligatoriske oppmøter både hit og dit...jaja..det går vel det og. Har to nattvakter igjen nå før jeg får en etterlengtet friperiode.......... Det skal minsanten smake......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar