mandag 1. juni 2009

Snaaaaaart ferdig med natthelg..bare timer igjen!!!

Og DET kjennes suuuupert!!! Har hatt en veldig ok natt, vært opplagt og våken og dessuten vært inne på boligen med flere kolleger rundt meg. DET har mye å si det! Det er tre timer igjen av vakta nå...skal smake bra godt med søvn, og vite det når man legger seg at man får sove i senga si igjen til natta også.....
Etter natta i går la jeg meg på sofaen med dyna og puta mi, for jeg måtte ha overoppsyn med Julian også. Jeg frykter for at det nok ble omvendt...men jeg fikk faktisk sovet ganske greit og sammenhengende, og det hjelper på. Og så fikk jeg en virksom og god times søvn rett før jeg skulle dra.....

Jeg har ikke akkurat fått dratt nytte av det fine været vi har hatt i helga..... og snart blir det visst atskillig kaldere igjen, men da bare for en kort stund håper vi. Skulle ønske sommeren i Norge var mer stabil gitt.- lurer på om jeg skal ønske meg det til jul????????...... Men en ting kan jeg- å det e å lev i håpet.... sommeren kommer alltid godt, selv om den kanskje kommer sent........ Håpte på en ok dag i morra også da, tenkte kanskje å grille.....men jeg får se.... Middag blir det nå uansett...om det blir ute eller inne!

jaja...dette var nå en liten hilsen fra nattens dronning... kommer sterkere tilbake. Håper alle har hatt ei flott pinse og kost seg skikkelig. Selv har jeg dratt nytte av helligdagstillegget.... ;-)
Natti......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar