torsdag 25. juni 2009

Eg sto han av.... og jammen kom ikke finværet også!!!

Vel blåst!!!! Antibiotikakuren er over og jeg hadde noen rolige, barefri dager, lettere henslengt på sofaen. Det gjorde seg. Fikke hvile ut et trøtt og slapt legeme hjemme i egen stue- det hjelper på det! Hadde en rolig start på uka også.... gikk på natt i natt faktisk. Så den pusten i bakken jeg har hatt, føler jeg at jeg trengte sårt.....

Hadde meg en kveld med mine kjære søsken nå når jeg var barnefri. Lillesøster fikk seg ny jobb mandag, noe vi feiret med pizza hjemme hos henne. Det var skikkelig koselig- og ikke minst; sjelden!!! Alle mann er jo travelt opptatt med sine ting, så da setter man ekstra pris på de små gleder og fristunder!

I dag kom forøvrig SOOOOOOOOOOOLEEEEENNNNNNNN til oss!!!!! STOR glede i heimen. Var oppe og laget pastasalat til lunsj . Pappa kom på besøk og det var skikkelig trivelig!! Krydde ut på verandaen etterpå og drakk kaffe og småprata. Da han dro igjen la jeg meg rett ut på altanen med hodet dyyyypt nede i Stieg Larasson's triologi om Blomkvist og Salander. Fy så spennende.... Glemmer jo tid og sted ( OG sol) når man ligger sånn. Den kalde trekken førte til at jeg ikke merket hvor godt sola tok. Så man kan jo bare tenke seg hvordan jeg ser ut på huden. Jaja..jeg er i hvertfall ikke HVIT lenger!!!!!!!! ;-) ;-) Skal bli deilig å finne senga si snart da....bare sove så lenge man vil;-) særlig sliten etter trening også merker jeg. Men ÅÅÅÅ så deilig!!! Hadde sone 1- trening på Baklidammen i dag...og kjørte noen pådrag. Deilig! Så at søvna tar meg når jeg kommer hjem er hevet over enhver tvil:-)

Distribuerer herved oppskriften til den nydelige, men mektige pastasalaten;

DRESSING: 1 beger creme fraiche, 2/3 boks lettrømme, litt majones etter smak, sennep etter smak, 1 god teskje honning, to gode teskjeer pesto, krydder etter smak og behag.

Kok pastaskruer. Hakk skinke, paprika, agurk, tomat osv. Bruk de indigrienser du måtte ønske selv. Smaker fortreffelig med pinjekjerner eller cashewnøtter i. Hell dressingen over og bland godt. Server med loff, til kylling eller annet kjøtt.¨

Håper det smaker- bon apetitt!

Klems

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar