tirsdag 17. november 2009

Høsten var kommet...og jaggu snart vinteren og!

Dette er skammelig!!! Jeg har ikke blogga på ehhh..la meg se (teller inni seg); 3 måneder! Den sommerferien min ble vel kanskje i det lengste laget får man si....... Kom meg nå til Hellas på ferie ja, noe som var himmelsk deilig! Vi var fire voksne og en stk Julian som kosa oss skikkelig!!!! Og jaggu kom meg helskinnet tilbake 11.september. Stengte ute alle tanker om den datoen og tanken på å sitte i fly....



Det var herlig på ferie, JA, men det å komme hjem til kjæresten sin var vel det beste med turen !!! Kjærligheten blomstrer og vu har kommet bare nærmere og nærmere hverandre.....og i høst har vi vært såpass mye sammen at vi fant ut at vi vil flytte sammen. Så nå skal det faktisk skje, at vi blir samboere!! Det gleder vi oss veldig til, selv om vi begge er noget lei av flytting....men det å få komme under samme tak, å ha hverandre der til en hver tid; ja det blir luksus det!!!!! Selv om nye rutiner skal i hus...og flere som må tilpasse seg hverandre....Men jeg tror nok at det vil bli fint i alle fall......

Så høsten har nå kommet og blir snart avløst av vinteren, og DA er jeg i hus! Driver og pakker å vidt nå da....måtte bare rydde mus ut av huset først.....ganske ille, hæ? Men men....¨Glad det skal flyttes snart i alle fall.... det kommer mer oppdatering etterhvert.
Take care så lenge godt folk...må bli ferdig med nattevakta mi her.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar