søndag 28. november 2010

1. adventssøndag

I dag er det første søndag i advent... igjen! Du verden så fort tiden går...
Det føles ikke akkurat som advent her hos meg, for her står alt hulter til bulter, og i pappesker eller sorte søppelsekker. Det er vel slik det skal være når det er flytting på gang, men jeg kan ikke unngå å la meg stresse av alle andre som gladelig deler på facebook om at det har vasket rundt, pyntet til advent, bakt osv osv. Det blir da med meg også- når jeg bare har fått kommet meg inn i ny leilighet..... Kjedelig å bare sitte å vente slik!!!!

I ettermiddag var jeg og Julian på julegrantenning på Heimdal. Det var veldig koselig, og VELDIG kaldt. Særs uten votter på- men det har sin grunn....... treet ble tent og det var veldig fint. Julian og jeg kjøpte med oss hamburgere hjem. Greit det siden vi ikke har kokemuligheter her nå. Det er visst lettvindte løsninger det går i når man driver med flytting.
Det var i hvertfall godt å komme seg inn igjen, selv om det er nakent og "tomt" her inne (det er jo på langt nær tomt, tvert i mot, men det føles litt slik likevel!!!)- og jeg tror jeg holder meg under teppet på sofaen resten av kvelden..... Brrrrrr.....

Vi hørs- klem...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar