onsdag 10. juni 2009

Tidsklemma har ført til Anna's høye blodtrykk

Det ble ny uke, og nye muligheter...
Gjorde fra meg arb. helg nummer to og starta den nye uka på jobb med plandag! Skikkelig nyttige dager og veldig sosialt- vi trenger slikt! Resultatet av dagen ble meget bra...

Etter på var det bare å kjøre hjem igjen...prøve å hvile litt før nattevakta, noe jeg alltid ender opp med å IKKE gjøre. Hvorfor? Neei, si det....generell uro i kroppen kanskje???
Vel, natta gikk da bra den, og en HAPPY Anna Marie kunne legge seg å sove i morrest. Sovna nesten fra hele ettermiddagen jeg...
Spratt opp for å rekke legekontoret først og fremst. Jeg har da i dag fått meg vanndrivende blodtrykksmedisinav legen min pga litt høyt blodtrykk; altså...medisinen virker slik at vannet fordrives ut av kroppen, noe som reduserer motstanden i blodårene og igjen letter hjerte for tungt arbeid- alstå reuserer blodtrykket. Så nå løper jeg på do gankse ofte, noe man blir å gjøre når man står på vanndrivende medisiner!!!! Could not feel moore old......

Jaja..fikk nå henta stjerna mi på skolen da...rett hjem å lage noe som ligner på middag.... Tidsklemma merkes som regel der hos meg. Det å rekke å lage middag å fått fordøyd den før man skal avgårde til alt det andre som til en stadgihet skal skje???!!!! I dag skulle jeg selv på trening... Julian synes det var kjekt å få være med og han trena som bare det han også. Etterpå dro vi til søstersen. Julian liker å være hos tante ja, og der har han det helt på G!!!! Der gikk tida også veldig fort, så det ble ikke noe hvile før nattevakt igjen. men formen er upåklagelig her jeg sitter, likevel så er det supert å tenke på at jeg har fri i flere dager nå før jeg ska på igjen. ROLIGE dager også får jeg håpe...... og det er jo litt opp til meg hva jeg gjør utav dem selv. Ut i fra det legen min sa i dag så kunne jeg kanskje prøve å stresse ned, ta det litt med ro....sette grenser for hva jeg skal utsette kroppen min for. Og det er jo veldig riktig det.... Det er bare det der med å klare å si nei....

Har med en film på nattvakt jeg tenkte jeg skulle prøve få sett. Tiden går så mye kjappere da når man har litt sånn å trøye seg med også. Den heter "The Return" og er en thriller med Sarah Michelle Gellar. Søstersen mente den var bra...så vi får "give it a try". Tro bare jeg må fikse meg noe mat først....... sitter og knasker tyrkisk pepper (drops altså!) så det smeller i veggene her.... ikke bra!!!! Det er i allefall stille og rolig på bygget, hele Trondhjem by sover i sommernatten, som kunne vært LITT varmere etter min mening. Men men...får håpe sommeren virkelig kommer snart...for godt.......

Takk for nå...vi blogges! Klems....

1 kommentar: