tirsdag 19. oktober 2010

Takk for sist!!

Det er snart et år siden jeg blogget sit gitt- det er ille, så ille at jeg later som om jeg har glemt det! !!! Prøvde så vidt med en annen type hjemmeside, men det funka dårlig for meg gitt- så nå skal vi se om jeg får blogget meg tilbake i gammelt gjenge på denne siden!

Det er utrolig mye som har skjedd i løpet av det siste året- så mye at jeg ikke behøver ramse det opp her. De som kjenner meg vet hvordan ståa er pr nu! Jeg får komme sterkere tilbake her, er bra fornøyd med å ha kommet meg inn hit igjen nå. Gleder meg til min godeste Beate skal hjelpe meg å bli snertent flink med bloggen min. "Bli ny blogg- dagen"- DEN venter jeg på. :-)

Ønsker alle en fortreffelig tirsdagskveld med 1 grad ute opg snø i været... Brrrrrrr!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar