torsdag 28. mai 2009

Sykkeltur og fotballkamp!

Starta dagen med å sovne av!!!!!! Det gir ikke akkurat den beste starten på dagen, men det skal nå sies at jeg våkna fort når jeg først våkna!!!!
Hadde nok en fin dag på jobb da :-)

Dagens fiskegryte er tatt ut av mitt hode, smaker fortreffelig og lages slik;
Legg torskefilet i biter i en ildfast form, ut i fra hvor mange som skal spise. Hakk/ legg over de grønnsakene du selv har lyst på; jeg skjærte cherrytomater i to og la utover, hakket paprika, pukkeløk og la sitronskiver over. Kok opp valgfri saus etter anvisning på pakken og hell over. Jeg anbefaler Sandefjorsmør! Strø over revet ost og sett i ovnen i ca en halv time! Til dette kan du servere kokte poteter, eller ris, som jeg gjorde. I dag brukte jeg rester av bacon over også. Det smakte veldig, veldig godt og det er en veldig fin måte å få i barn fisk på ;-)

Vel, vel....etter middagen heiv jeg med på sykkelen og syklet tur sammen ei venninde. Det var deilig, det!!! (Selv om jeg synes at middagen blir for tett oppi....men- men... kan liksom ikke dryge FOR lenge med middag heller. Og trim er trim- uansett :-) )

Vel hjemme fra sykkeltur hadde jeg tid til et lite omskift før jeg skulle på fotballkamp med Julian. Ikke noe er så underholdende som en bønsj med 6-7- åringer som spiller (mølje) fotball på alvor! Jeg må vel innse at jeg er en av de mest engasjerte foreldrene på sidelinja, roper mer enn trenerne føler jeg ! Hihi.... Joda- Julian starta i mål..... siden gikk det på rundgang både hit og dit. Grøtte tapte desverre 20- 1 men det som er så artig er at barna blir med hjem igjen, like blid som de kom, selv om det ikke gikk deres vei. Det er vikti å lære dem verdien av å DELTA!
Slitne småbarn er nå ferdigdusjet og i seng- sovnet sikkert tvert....

Lurer på om jeg ikke skal mekke meg noen knekkebrød med noe godt på, en kopp te.....lese videre på boka mi. Jeg SKAL se Criminal Minds før jeg tar kvelden ;-) Men jeg akter ikke å sovne av i morra nei! Skal opp på dagvakt på sykehuset før jeg går nattevaktshelga mi i møte. Ja det er som jeg sier: det går slag i slag!


DAGENS MOTTO; Tap og vinn med samme sinn!!!

Ha en fortreffelig aften....med eller uten Criminal Minds ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar