onsdag 27. mai 2009

The beginning....

Hvem skulle tro at jeg begynte å blogge????? Eksponeringsbehov???
Nei, så absollutt ikke....Aldri i mitt liv har jeg skrevet dagbok eller noe som helst, men i en travel hverdag har jeg funnet ut at det kan være rot til selvhjelp, det å sette ned tanker på papiret- eller på skjermen, får man vel si..... Jeg er ofte på nattevakt og får millioner av sjanser til å filosofere over stort og smått..... i hvertfall så lenge jeg ikke er FOR søvnig! Og i denne blog- hverdagen vi lever i opplever jeg at det blir bare fler og fler som driver med dette...Så hvorfor ikke prøve???

Så her sitter jeg altså...på nattevakt, og oppretter min egen blogg. Det er ikke lett å forme bloggen sin slik man vil sånn med det første- kjenner jeg er skikkelig nybegynner, men det man VIL lære, lærer man! Klokka har blitt halv fem på morgenen og det tegner til å bli nok en regntung dag i Trøndelag. Dert skal bli deilig å komme seg hjem å sove- tomt hus og senga for meg selv; ikke en 6 1/2 års gammel krabat som vet å ligge på langs å ta for seg av plassen MIN! Men må nok vente til klokka nærmer seg 8 før Mazda'n min får rulle med hjulene sine...imens skal jeg se om jeg får dreis på denne bloggingen....

DAGENS TIPS; Det du ikke får gjort i dag, kan du gjøre i morgen!!!! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar